ABD Başkanı Barack Obama, İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu ve Filistin Devlet Başkanı Mahmud Abbas'ı salı günü bir araya getirecek.
Beyaz Saray'dan yapılan açıklamaya göre Obama, iki liderle önce ayrı ayrı birer görüşme yapacak, ardından üçlü toplantı gerçekleştirilecek.
Açıklamada, görüşmelerin, barış müzakerelerinin yeniden başlaması için zemin hazırlayacağı ifade edildi.
AA