Hamburg'da Alman faşist NPD partisinin dün akşam 100'e aşkın kişinin katılımı ile gösteri düzenlemesi çatışmalara neden oldu. Çatışmalar, gösteri düzenleyen Nazileri koruma altına alan 2 bine aşkın polis ile Nazi karşıtı 600 anarşist ile radikal solcu grup arasında meydana geldi. Polislerin havaya uyarı ateşleri açtığı çatışmada 12 polis ile 7 gösterici yaralandı. Polis, çok sayıda göstericinin gözaltına alındığını bildirdi.
Nazi yanlılarının gösterileri sürekli olarak Polis ile Nazi karşıtları arasında çatışmalara neden olmakta. 5 eylül günü Dortmund kentinde, polislerin tazikli su ve coplarla müdahalede bulunduğu, radikal solcuların ise taş ve molotofkokteyli ile karşılık verdiği çatışmalarda 10'u polis 12 kişi yaralanmıştı. 3 bin kişinin katıldığı gösteride 300'den fazla kişi de gözaltına alınmıştı.