$

Dolar

46,5018

Euro

52,8934

£

Sterlin

61,3309

Frank

57,3106

Gram Altın

6.011,0200

Bitcoin

2.757.013

$

Dolar

46,5018

Euro

52,8934

£

Sterlin

61,3309

Frank

57,3106

Gram Altın

6.011,0200

Bitcoin

2.757.013

Dünya

Mafya klinik bastı: 17 hasta öldürüldü

Meksika'da kafalarına kukuleta geçirmiş uyuşturucu çetesi üyeleri, bir rehabilitasyon kliniğini basarak sıraya dizdikleri hastalardan 17'sini öldürdü.

03.09.2009 - 13:25
Timeturk Editör
Mafya klinik bastı: 17 hasta öldürüldü
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Meksika'da kafalarına kukuleta geçirmiş uyuşturucu çetesi üyeleri, bir rehabilitasyon kliniğini basarak sıraya dizdikleri hastalardan 17'sini öldürdü.

Kent sokaklarında sürekli devriye gezen 10 bin asker ve polisin bulunmasına rağmen, bir düzine kadar silahlı kişi uyuşturucu ve alkol rehabilitasyon kliniğini bastı, hastalardan koridora dizilmelerini istedikten sonra üzerlerine ateş açtı. Ordu yetkilileri, 20 hastanın vurulduğunu bunlardan 17'sinin öldüğünü bildirdi.

Ülkedeki uyuşturucu çeteleri, satıcıları rakip çetelerden korudukları gerekçesiyle, Ciudad Juarez kentindeki rehabilitasyon kliniklerini hedef alıyor.

Batıdaki Michoacan eyaletindeki silahlı saldırıda da, iki hafta önce atanan emniyet müdür yardımcısı Jose Manuel Revueltas ile 3 koruması öldürüldü. Saldırıda, otobüste yolculuk eden bir kişi de hayatını kaybetti.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın