$

Dolar

46,5006

Euro

52,7753

£

Sterlin

61,2580

Frank

57,2435

Gram Altın

5.969,6500

Bitcoin

2.874.198

$

Dolar

46,5006

Euro

52,7753

£

Sterlin

61,2580

Frank

57,2435

Gram Altın

5.969,6500

Bitcoin

2.874.198

Dünya

İsrailli iki eski bakan cezaevinde

Haklarındaki yolsuzluk iddiaları nedeniyle haziranda hapis cezalarına çarptırılan İsrailli iki eski bakan, cezalarını çekmek üzere bugün teslim oldu.

01.09.2009 - 12:05
Timeturk Editör
İsrailli iki eski bakan cezaevinde
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Eski Başbakan Ehud Olmert hükümetinin ilk dönemlerinde Maliye Bakanı olarak görev alan, ancak yolsuzluk iddialarının ortaya çıkmasından sonra istifa eden Avraham Hirchson 5 yıl 5 ay, aşırı dinci toplumun temsilcilerinden Şas partili eski Sağlık Bakanı Şlomo Benizri 4 yıl hapis cezasına mahkum edilmişti.

Benizri'nin, cezasını çekeceği Ramle'deki Maasiyahu cezaevine geldiği sıralarda onlarca Şas partisi mensubu ve parti destekçisi cezaevi önünde toplanarak, Benizri için destek gösterisi yaptı. Benizri için toplananlar arasında Başbakan Yardımcısı ve İçişleri Bakanı, Şas lideri Eli Yişai, bakanlardan Ariel Atiyas, Şas'lı milletvekilleri de yer aldı. Milletvekillerinden David Azoulay, Benizri'nin "masum" olduğunu savunarak, adalet sistemini suçladı.

Benizri'nin, dün de Şas partisinin ruhani lideri Haham Ovadya Yosef'i ziyaret ederek, onun dualarını aldığı bildirildi.

Benizri'nin, cezaevinde dinci tutukluların kaldığı bölüme yerleştirileceği de belirtiliyor.

Eski Maliye Bakanı Hirchson ise cezasını kuzeydeki Hermon cezaevinde çekecek.

Hirchson, Histadrut İşçi Federasyonu Başkanlığını yaptığı dönemde, zimmetine 2 milyon şekel (yaklaşık yarım milyon dolar) para geçirmekten suçlu bulunmuştu. Benizri ise bakan olduğu dönemde, bir müteahhitten rüşvet almaktan hapis cezasına çarptırılmıştı.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın