Hükümet sözcüsü Ali Debbağ, yaptığı açıklamada, bakanlar kurulunun, Araplar ile azınlıktaki Kürtler'in yaşadığı bölgelerdeki nüfus sayımıyla ilgili anlaşmazlıkları gidermek için, merkezi hükümetle kuzeydeki bölgesel Kürt yönetimini temsil eden yeni bir komiteyi onayladığını söyledi.
Hükümet, ay başında, bu yıl ekim ayında yapılması planlanan sayımın iptal edildiğini bildirmiş, ancak ne zamana ertelendiği konusunda açıklama yapmamıştı.
(AA)