$

Dolar

46,4820

Euro

52,9248

£

Sterlin

61,3884

Frank

57,3710

Gram Altın

6.162,2000

Bitcoin

2.903.819

$

Dolar

46,4820

Euro

52,9248

£

Sterlin

61,3884

Frank

57,3710

Gram Altın

6.162,2000

Bitcoin

2.903.819

Sağlık

SGK yeni düzenlemelerle kuyrukları eritti

Üç sosyal güvenlik kurumunu birleştiren Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK)'nun İzmir'deki çalışanlarının tamamı işe servisle geliyor. Sabah 08.00'de başlayan yoğun mesai sonucu kurum önündeki uzun kuyruklar artık görülmüyor.

29.08.2009 - 18:39
Timeturk Editör
SGK yeni düzenlemelerle kuyrukları eritti
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Yeni yapılanmayla Konak ilçesi Alsancak semti Gümrük mevkisindeki eski Sosyal Sigortalar Kurumu (SSK) binası, düzenlenerek Konak SGK Müdürlüğü olarak açıldı. Daha sonra Basmane semtindeki Bağ-Kur il müdürlüğünün olduğu bina Yenişehir SGK Müdürlüğü oldu.

Vatandaşlara daha hızlı hizmet verebilmek için yeniden düzenlemeye gittiklerini belirten SGK İzmir İl Başkanı Mustafa Keskin, "Birleşmeden önce SSK personeli için servis hizmeti yoktu. Şimdi personelin tamamı servislerden istifade edebiliyor." dedi. Çalışanların giriş çıkışlarını turnive kameralarla takip ettiklerini anlatan Keskin, ayrıca vatandaşlar için numaratör uygulamasına da geçtiklerini söyledi.

Çabaları sayesinde uzun kuyrukların ortadan kalktığını vurgulayan SGK İl Başkanı Keskin, "Buna rağmen 'son gün sendromu'u engelleyemiyoruz. Birçok kişi, işlemlerini son güne bırakınca, ister istemez yoğunlaşıyor." şeklinde konuştu. Konak müdürlüğünde günlük ortalama bin 800 işlem yapıldığını kaydeden Mustafa Keskin, eylülden itibaren ay emeklilik işlemlerinin süresini bir aya indireceklerini sözlerine ekledi.

(CİHAN)

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın