Dünya Göz Hastanesi'nden Dr. Füsun Uzunoğlu "Oruç tutan diyabetliler mutlaka doktor kontrolünde olmalı. Diyabetlide oruç nedeniyle zarar görecek organlar arasında ilk sırayı göz alıyor" dedi.
Uzun süreli açlık ve susuzluğun, insülin kullanan hastalarda hipoglisemi (kan şekerinin aşırı düşmesi) atağına neden olabileceğini söyleyen Uzunoğlu, hastaların tireme, baş dönmesi, dudaklarda uyuşma, bulanık görme ve sinirlilik olabileceğini bildirdi.