İran'ın nükleer tesislerini Birleşmiş Milletler müfettişlerine açarak 1 yıllık yasağı kaldırdığı iddia edildi.
Gizli bilgi olduğu gerekçesiyle adını açıklamayan yetkililerin verdiği bilgiye göre, Uluslararası Atom Enerjisi Kurumu yetkilileri, neredeyse bitmiş durumdaki Arak nükleer tesisini gezdi.
Nükleer yakıt olmak üzere hammadde üreten Arak tesisi için, İran'ın geniş kapsamlı inceleme izni verdiği de kaydedildi.