$

Dolar

46,4690

Euro

52,9308

£

Sterlin

61,4249

Frank

57,3926

Gram Altın

6.139,4100

Bitcoin

2.899.842

$

Dolar

46,4690

Euro

52,9308

£

Sterlin

61,4249

Frank

57,3926

Gram Altın

6.139,4100

Bitcoin

2.899.842

Dünya

Karaciç'ten soykırım resti: Pişman değilim

Bosna-Hersek'te 1992-1995 yılları arasında onbinlerce boşnak sivilin öldürüldüğü saldırılarda Sırpların lideri olan ve soykırımdan yargılanan Radovan Karaciç, "pişman olmadığını" söyledi.

18.08.2009 - 20:52
Timeturk Editör
Karaciç'ten soykırım resti: Pişman değilim
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Karaciç, Reuters'ın sorularına verdiği yazılı yanıtında, "Oynadığım rolden pişman değilim" dedi. Kendisinin o dönemde kamusal bir görev talebinde bulunmadığını ancak sonuçta bunun gerçekleştiğini ifade eden Karaciç, "bu göreve geldiğime göre, işimi, kalbimdeki halkımın çıkarlarını en iyi kollayacak biçimde yürüttüm" ifadesini kullandı.

Karaciç, görevini, hiç bir şahsi çıkar elde etmeksizin ve bu yönde de bir beklentisi olmaksızın yerine getirmiş olmanın "büyük gururunu yaşadığını" ifade etti.

Karaciç, 11 ayrı savaş suçu ve insanlığa karşı suçla itham ediliyor. Bu suçların büyük bölümü, başkent Saraybosna'nın 43 ay süren kuşatması sırasındaki katliamlar ve Srebrenitsa'da 8000 müslüman erkeğin öldürüldüğü katliamla ilgili.

AA

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın