$

Dolar

46,4799

Euro

52,9281

£

Sterlin

61,3497

Frank

57,3684

Gram Altın

6.170,9700

Bitcoin

2.895.754

$

Dolar

46,4799

Euro

52,9281

£

Sterlin

61,3497

Frank

57,3684

Gram Altın

6.170,9700

Bitcoin

2.895.754

Dünya

Kuzey Kore'den yeni tehdit!

Kuzey Kore, yarın ortak tatbikat yapmaya hazırlanan Güney Kore ve ABD'yi tehdit etti.

16.08.2009 - 12:01
Timeturk Editör
Kuzey Kore'den yeni tehdit!
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Kuzey Kore'nin resmi ajansı KCNA'nın bildirdiğine göre, bir askeri sözcü, tatbikatın Kuzey Kore'ye yönelik olduğunun hissedilmesi halinde nükleer silahlarla bu ülkelere karşılık verileceği tehdidinde bulundu.

Sözcü, "Amerikalı emperyalistler ve (Güney Kore Devlet Başkanı) Lee Myung-Bak'ın çetesi, Kuzey Kore Demokratik Halk Cumhuriyeti'ni nükleer silahlarıyla tehdit ederse, buna nükleer silahlarla karşılık verilecektir. Füzelerle tehdit ederlerse füzelerle karşılık verilecektir" ifadelerini kullandı.

"Ulchi Freedom Guardian (UFG)" adlı ortak tatbikatın 27 Ağustosta sona ermesi bekleniyor.

Kaynak: AA

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın