Teknenin sahibi Muhammed Nasır, 33 balıkçının, Mısır hükümetinin ülkeye uçakla geri getirilmelerine yönelik teklifini reddettiğini ve "cesaretlerinin sembolü olarak", korsanları halen rehin tuttukları tekneyle geri dönme kararı aldıklarını söyledi.
Balıkçıların, Somalili korsanları Mısır'da yargılanması için beraberinde taşıdıkları belirtildi.
Balıkçı teknesi, Somalili korsanlar tarafından 4 ay önce ele geçirilmişti
Kaynak: A.A