$

Dolar

46,4853

Euro

53,0807

£

Sterlin

61,5174

Frank

57,4034

Gram Altın

6.169,5700

Bitcoin

2.900.971

$

Dolar

46,4853

Euro

53,0807

£

Sterlin

61,5174

Frank

57,4034

Gram Altın

6.169,5700

Bitcoin

2.900.971

Dünya

İran: "Sınırda 3 ABD'liyi gözaltına aldık"

İran, geçen ay Kuzey Irak'tan İran topraklarına geçtikleri gerekçesiyle, sınır bölgesinde 3 Amerikalının gözaltına alındığıyla ilgili haberleri doğruladı.

09.08.2009 - 16:04
Timeturk Editör
İran: "Sınırda 3 ABD'liyi gözaltına aldık"
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Açıklama, İran'ın Irak Büyükelçisi ile görüşen Irak Dışişleri Bakanı Hoşyar Zebari'den geldi.

Zebari, kendisine gözaltına alınan Amerikalıların sorgulandığı bilgisinin verildiğini belirtti.

Kuzey Iraklı yetkililer, sözkonusu Amerikalıların dağlık bölgede yürüyüş yapan turistler olduğunu açıklamıştı.

Turistlerin salı günü Türkiye'den Kuzey Irak'a geçtiği Erbil ve Süleymaniye'yi gezdikten sonra, dağlara yürüyüşe çıktığı iddia edildi.

İranlı kaynaklar, 3 Amerikalıların sınır bölgesinde 'dur' ihtarına uymayarak İran'a girdiğini söylüyor.

Olayın üzerine, Amerikan Dışişleri Bakanlığı, Tahran ile İsviçre üzerinde temas arayışına girmişti.

Ancak İran Dışişleri Bakanlığı yetkilileri, Amerikalıların iran tarafından gözaltına alındığı iddilarını doğrulamamıştı.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın