Krakov-Prokocim pediyatri hastanesi sözcüsü Magdalena Oberc, restoran sahibine ait iki köpekten biri tarafından ısırılan kızın burnundan ve yanağından kopan parçaların yerlerine dikildiğini, kızın sağlık durumunun istikrarlı olduğunu belirtti.
Kızın birkaç gün hastanede gözetim altında tutulacağı kaydedildi.
Krakov polis sözcüsü Katarzyna Cislo, olayın savcılığa intikal ettirileceğini ve 10 aylık saldırgan dişi köpeğin de bir karar çıkıncaya kadar köpek barınağında tutulacağını açıkladı.
Kaynak: A.A