$

Dolar

46,4854

Euro

53,1730

£

Sterlin

61,6319

Frank

57,5030

Gram Altın

6.209,0500

Bitcoin

2.971.946

$

Dolar

46,4854

Euro

53,1730

£

Sterlin

61,6319

Frank

57,5030

Gram Altın

6.209,0500

Bitcoin

2.971.946

Dünya

Hüsnü Mübarek ABD'ye gidiyor

Mısır Cumhurbaşkanı Hüsnü Mübarek'in 18 Ağustosta Beyaz Saray'da ABD Başkanı Barack Obama ile Ortadoğu barış sürecini görüşeceği bildirildi.

04.08.2009 - 08:32
Timeturk Editör
Hüsnü Mübarek ABD'ye gidiyor
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Beyaz Saray'dan yapılan açıklamada, iki liderin Ortadoğu barış sürecinin yanı sıra, radikallikle mücadele, bölgeyi tehdit eden diğer unsurlar ve Arap dünyasında reformların yaygınlaştırılması gibi iki ülkenin çıkarlarını ilgilendiren diğer meseleleri ele alacağı belirtildi.

İki ülke arasındaki ilişkilerin güçlendirilmesinin değerlendirileceği belirtilen açıklamada, ''Başkan Obama, 4 Haziranda Kahire ziyareti sırasında Hüsnü Mübarek ile başlattığı görüşmelere devam etmek için sabırsızlanmaktadır'' ifadesine yer verildi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın