Basındaki haberlerde, dün otobüsü soymak isteyen hırsızların yolcuları zorla indirdiği ve yola yatmaya zorladığı, bu sırada bir kamyonun duramayarak yolda yatan 7'si kadın 20 kişiyi ezerek öldürdüğü belirtildi.
Nijerya'da kamyon 20 kişiyi ezdi
Nijerya'nın güneybatısında soyguncuların otobüsten indirerek yol üzerine yatırdığı 20 kadar yolcunun, bir kamyon tarafından ezildiği bildirildi.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?