$

Dolar

46,4828

Euro

53,1842

£

Sterlin

61,6270

Frank

57,4784

Gram Altın

6.266,7800

Bitcoin

2.971.080

$

Dolar

46,4828

Euro

53,1842

£

Sterlin

61,6270

Frank

57,4784

Gram Altın

6.266,7800

Bitcoin

2.971.080

Dünya

Mandela'nın korumalarından biri intihar etti

Güney Afrika'nın efsanevi lideri Nelson Mandela'nın korumalarından birinin intihar ettiği bildirildi.

02.08.2009 - 06:17
Timeturk Editör
Mandela'nın korumalarından biri intihar etti
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Polis, adı açıklanmayan korumanın, 91 yaşındaki Mandela'nın Johhanesburg yakınlarında bulunan Houghton'daki evinin güvenlik kontrol noktasında bugün intihar ettiğini açıkladı. Korumanın, diğer korumaların önünde kafasına silah sıkarak intihar ettiği kaydedildi.

Polis müdürü Dennis Adriao "olayın gerçekleştiği kontrol noktası devlet başkanı konutuna bağlı değil, değil, ancak gitmek isteyenlerin geçmek zorunda oldukları kontrol noktalardan biridir" dedi. İntiharın nedeni henüz bilinmiyor.

Güney Afrika'da Apartheid rejimine son vererek, ülkenin ilk siyah devlet başkanı olduktan sonra politikayı bırakan Nelson Mandela, sağlık durumu el vermediği için zamanının çoğunu Houghton'daki evinde geçiriyor. Dünyanın dört bir yanından yoğun ziyaretçileri olan Mandela'nın evinin bulunduğu bölge geniş güvenliğin bulunduğu alanların başında geliyor.

Kaynak: Ajanslar

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın