Şinhua ajansının haberine göre, şehrin birçok bölgesinde insanlar yüksek ateş, mide ve bağırsak rahatsızlıkları nedeniyle hastanelere başvurdu.
Son 24 saatte 301 kişi daha sudan zehirlendi. 88 kişinin hastaneye kaldırıldığını bildiren yetkililer, dikkat edilmezse bölgede ciddi salgınlar olabileceğini duyurdu.
Hastalananların çoğu, yapılan uyarılar nedeniyle şebeke suyunu içmediklerini ancak meyve ve sebzeleri bu suyla yıkadıklarını söyledi. Yetkililer, şebeke suyunun temizlik dışında, gıda maddeleri üzerinde de kullanılmaması gerektiğini bildirdi.
Yetkililer, suların şiddetli yağışlar yüzünden kirlendiğini duyurmuştu.
Bölgede içme suyu ihtiyacı tankerlerle sağlanıyor.