$

Dolar

46,4832

Euro

53,1791

£

Sterlin

61,6196

Frank

57,5026

Gram Altın

6.262,7100

Bitcoin

2.973.080

$

Dolar

46,4832

Euro

53,1791

£

Sterlin

61,6196

Frank

57,5026

Gram Altın

6.262,7100

Bitcoin

2.973.080

Dünya

BM: 2009'da Afganlar daha çok öldü

BM'ye göre 2009 yılında Afganistan'da 1000'den fazla sivil öldü.

31.07.2009 - 14:44
Timeturk Editör
BM: 2009'da Afganlar daha çok öldü
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Haber Merkezi/TIMETURK

Birleşmiş Milletler tarafından yayınlanan en son rapora göre Amerikan ya da Taliban saldırısı sonucunda ölenlerin sayısı 1000'i geçti.

Afganistan'daki BM destek komitesinin açıklamasına göre Amerikan hava saldırıları savaş mağduru ülkedeki ölümlerin ve yaralanmaların çoğundan sorumlu.

BM Afganistan'daki ölü sayısının bu yıl %24 oranında arttığını da belirtti.

Son birkaç aydır Amerikan ordusu tarafından yürütülen hava saldırılarının yüzlerce kişiyi öldürmesinden dolayı BM'nin söz konusu raporu yayınlamasının sebebi olarak düşünülüyor.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın