Kuzey Kore, nükleer tansiyonu düşürmek için görüşmeye hazır olduğunu açıkladı.
Dışişleri Bakanlığından yapılan açıklamada, 6'lı görüşmelerin, Kuzey Kore'yi silahsızlandırma ve kamuoyu gözünde küçük düşürme haricinde işe yaramadığı belirtildi.
Birleşmiş Milletler Güvenlik Konseyi, Kuzey Kore'ye yeniden nükleer programa başlaması yüzünden ağır yaptırım uygulamaya başlamıştı.