ABD elçiliğinden verilen bilgiye göre, helikopter Bağdat'ın doğusundaki bir ABD askeri eğitim sahasında dün düştü.
Helikopterin düşmesiyle ilgili Dışişleri Bakanlığı Diplomatik Güvenlik Servisi'nce soruşturma başlatıldığı kaydedildi.
(AA)
Binlerce haber arasından aradığınızı bulun
Irak'ta bir Amerikan helikopterinin düştüğü, 2 kişinin öldüğü, 2 kişinin de yaralandığı bildirildi.
ABD elçiliğinden verilen bilgiye göre, helikopter Bağdat'ın doğusundaki bir ABD askeri eğitim sahasında dün düştü.
Helikopterin düşmesiyle ilgili Dışişleri Bakanlığı Diplomatik Güvenlik Servisi'nce soruşturma başlatıldığı kaydedildi.
(AA)
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?