ABD askerlerinin Irak'ta sokaklardan üslerine çekilmesi süreci ile başlayan normalleşme sporda da kendini göstermeye başladı. Filistin Milli Futbol Takımı, 7 yıl aradan sonra ilk milli maçını, Erbil'de, Asya Şampiyonu Irak'la yaptı. Karşılaşma öncesi iki takım oyuncuları, barışı simgeleyen beyaz güvercinleri gökyüzüne uçurdu.
Erbil Stadyumu'nda yapılan maç, dün yerel saatle 19.30'da başladı. Irak televizyonlarından da canlı yayınlanan karşılaşmayı, Irak Milli Takımı 18, 55 ve 92. dakikalarda attığı 3 golle galip tamamladı. Filistin Milli Takımı, Irak turundan sonra 18 Temmuz'da yine bir dostluk maçı yapmak için Çin'e gidecek.