Turkcell Süper Lig 2009-2010 sezonu fikstürünün bugün çekilmesiyle milyonlarca futbolseveri büyük bir heyecan sardı. Hemen hemen herkesin merakla beklediği derbilerin hangi haftalarda oynanacağıydı.
FİKSTÜR ÇEKİLİYOR MU YAZILIYOR MU?
Gazetefener'de yer alana habere göre, Fenerbahçe taraftarı şaşkına döndü ve, 'Bu fikstür çekiliyor mu yoksa yazılıyor mu' yorumları yapılmaya başlandı. Fenerbahçe'nin taraftar sitesi Antu.com ve bir çok haber sitesinde fikstür çekiminden sonra en çok tartışılan konu Fenerbahçe ile Trabzonspor'un 17 ve 34. haftalarda karşılacak olması oldu.
Bordo-mavili ekip ile sarı-lacivertli takım, son 2 yılda olduğu gibi 2009-10 sezonunda da ligin son haftasında birbiriyle oynayacak. Ancak burada önemli bir nokta var; son iki sezonda son maçta Trabzon, Fenerbahçe'yi ağırlamıştı, bu sefer tersi bir durum olacak. Fenerbahçe, rakibini Kadıköy Şükrü Saraçoğlu'ndan misafir edecek.
BU KADAR DA TESADÜF OLAMAZ
Kura çekiminden sonra Fenerbahçe Televizyonu'na görüşlerini bildiren spor yazarı Ebru Köksaldı, bu duruma isyan ederek bu durumun bir tesadüf olmadığını ve bunun arkasında mutlaka bir şey aranması gerektiğini dile getirdi...
(Gazetefener)