$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.773.816

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.773.816

Spor

'Aptallık yaptığım için özür dilerim'

Formula 1 (F1) patronu Bernie Ecclestone, hafta sonunda İngiliz The Times gazetesine verdiği mülakatta Adolf Hitler için kullandığı övücü ifadelerden dolayı özür diledi.

07.07.2009 - 10:26
Timeturk Editör
'Aptallık yaptığım için özür dilerim'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Demecindeki sözlerinden dolayı kendisini 'aptal' olarak niteleyen Ecclestone, istifa etmeyi düşünmediğini belirtti.

AP'ye demeç veren Ecclestone, 'Aptal olduğum için üzgünüm. Samimi bir şekilde özür diliyorum' dedi. Ecclestone, Alman ve Yahudilerin kendisinden görevini bırakmasını istemeye kadar götüren yorumlarından dolayı çok üzgün olduğunu vurguladı. Ecclestone, 'Hitler'i hiçbir zaman desteklemedim. Bu dünyada, Hitler'i ve yaptığı vahşeti destekleyebilecek kimseler olduğunu da düşünmüyorum' diye konuştu.

Arkadaşlarının bir çoğunun Yahudi olduğunu dile getiren Ecclestone, 'Bugün önde gelen 2 - 3 kişiyle konuştum. Onlardan biri bana, 'Bernie, sen arkadaşlarımın hepsinden daha Yahudisin' dedi' şeklinde kendisini savundu.

Bernie Ecclestone, The Times gazetesine, 'Pek çok yönden sanırım bunu söylemek berbat bir şey ama, Hitler birçok insanı yönetebilen ve işleri halledebilen bir insandı. Sonuçta kayboldu gitti, demek iyi bir diktatör değilmiş' yorumunu yapmıştı.

Ecclestone, bu sözleri için, 'Beni üzen, insanların dediklerimi yanlış anlaması, bu konuda gerçekten üzgünüm çünkü ben Yahudi toplumu için yardım gibi bir çok şey yaptım' sözlerini sarfetti.

(CİHAN)

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın