$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.793.782

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.793.782

Spor

Şifo Mehmet 'Yokum' dedi...

Özdilek, yönetim paraları ödemediği sürece de kampa katılmayı düşünmediğini söyledi...

01.07.2009 - 09:41
Timeturk Editör
Şifo Mehmet 'Yokum' dedi...
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Futbolcularının alacakları ödenmediği için Kızılcahamam kampına gitmeyen Antalyaspor Teknik Direktörü Özdilek, yönetim paraları ödemediği sürece de kampa katılmayı düşünmediğini söyledi...

Antalyaspor Teknik Direktörü Mehmet Özdilek yönetime resti çekti. Futbolcuların geçen yıldan kalan alacaklarının kamp öncesi ödeneceği yönünde söz aldıklarını ama takımın kampa gitmesine rağmen ödemenin yapılmadığını belirten Özdilek, 'Çocuklara mahçup olmak istemiyorum. Yönetimin paraları ödemesini bekliyorum. Olaya olumsuz bakmak istemiyorum' dedi.

KAMPA KATILMAM

Başkan Hasan Akıncıoğlu'nun ve diğerlerinin ödemeler için iyi niyetli çalıştıklarını ama somut bir sonuç olmadığını yineleyen Özdilek şöyle konuştu: 'Futbolcuların alacaklarının bir an önce ödenmesini bekliyorum. Olumlu bakıp olumlu düşünmek zorundayız ancak, alacaklar ödenmeden kampa katılmayı düşünmüyorum.'

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın