$

Dolar

46,4652

Euro

53,2713

£

Sterlin

61,5514

Frank

57,5355

Gram Altın

6.289,6800

Bitcoin

3.001.023

$

Dolar

46,4652

Euro

53,2713

£

Sterlin

61,5514

Frank

57,5355

Gram Altın

6.289,6800

Bitcoin

3.001.023

Sağlık

Öğretmene var da bize yok mu?

MEB'in sözleşmeli öğretmenlere kadro verilmesi hazırlığı yapması doktorları da harekete geçirdi: Biz de isteriz!

28.06.2009 - 03:45
Timeturk Editör
Öğretmene var da bize yok mu?
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Türk Sağlık-Sen Genel Başkanı Önder Kahveci, sözleşmeli sağlık çalışanlarına kadro verilmesini istedi. Kahveci, yaptığı açıklamada, Milli Eğitim Bakanlığı'nın sözleşmeli öğretmenlere kadro verilmesi hazırlığında olduğunu hatırlatarak, kadronun sözleşmeli sağlık çalışanlarının da hakkı olduğunu ifade etti.

Sendikanın yaptığı anketin, sözleşmelilerin yüzde 87'sinin çalışmak için yaşadığı şehri terk ettiğini, yüzde 45'inin ise işten çıkarılma korkusu yaşadığını ortaya koyduğunu kaydeden Kahveci, 'Sözleşmeli sağlık çalışanlarının içinde bulunduğu vahim tablo ortadadır. 50 bin sözleşmeli sağlık çalışanının feryadını Sağlık Bakanı Recep Akdağ'ın duymasını istiyoruz. Ailesinden ayrı, geleceğinden ümitsiz sağlık çalışanı kalmaması için sözleşmeli personele kadro verilmelidir'' görüşünü bildirdi.

Türkiye'de en çok sözleşmeli personel Sağlık Bakanlığı ve Milli Eğitim Bakanlığı bünyesinde çalışıyor. 4B'li olarak tanınan bu personel, kadrolulara göre daha zor şartlarda görev yaptıklarını ileri sürerek eşitlik istiyor.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın