'İnter RAO EES' şirketi Yönetim Kurulu Başkanı Yevgeniy Dod, gazetecilere yaptığı açıklamada, Türkiye'deki nükleer santral inşaatıyla ilgili şu ana kadar net bir cevap alamadıklarını söyledi.
Dod, bu konudaki danışmaları önümüzdeki günlerde de sürdüreceklerini sözlerine ekledi.
Türkiye'deki nükleer santral yarışmasını Rus Atomstroyexport, İnter RAO EES ve Türk Park Teknik şirketlerinin oluşturduğu konsorsiyum kazanmıştı.(aa)