$

Dolar

46,4664

Euro

53,2174

£

Sterlin

61,3549

Frank

57,4581

Gram Altın

6.264,4500

Bitcoin

2.979.643

$

Dolar

46,4664

Euro

53,2174

£

Sterlin

61,3549

Frank

57,4581

Gram Altın

6.264,4500

Bitcoin

2.979.643

Sağlık

Kahvede uyuşturucu semineri

İzmir Emniyet Müdürlüğü, uyuşturucu konferanslarını vatandaşların ayağına kadar götürüyor. Müdürlük, okullardan sonra kahvehanelerde de uyuşturucu semineri vermeye başladı.

19.06.2009 - 15:47
Timeturk Editör
Kahvede uyuşturucu semineri
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Komiser Mustafa Yücel tarafından Jandarma bölgesi olan Buca Kaynaklar Merkez Mahalle'sinde çınar ağacı altındaki kahvehanede bir seminer verildi. Yücel, kahvehanede sigara ve uyuşturucuya alışma yolları ile nasıl vazgeçileceği hakkında bilgiler aktardı. Mustafa Yücel, uyuşturucunun kişiye en yakınları tarafından alıştırıldığını, alternatifinin hiç başlamamak, spor ve sanat olduğunu söyledi. 1999 yılından 2009 Haziran ayına kadar bin 64 seminerde 253 bin 150 kişiyle buluştuğunu, kimsenin 'beni zorla uyuşturucuya başlattılar' demediğini söyleyen Yücel, şunları anlattı:

'En iyisi 'bir kereyle bir şey olmaz' demeyip hiç başlamamaktır. Başladıktan sonra bırakanlar için hiç kimse tekrar başlamayacağı garantisini vermiyor.' Mustafa Yücel, Türkiye'de kahvehanede ilk defa bir uyuşturucu semineri verdiklerini de ifade etti. Seminer sonunda Mustafa Yücel'e plaket verildi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın