$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.798.969

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.798.969

Spor

Efes kazandı, F.Bahçe taraftarı çıldırdı

Beko Basketbol Ligi play-off final serisi 6. maçında Fenerbahçe Ülker'i yenerek şampiyon olan Efes Pilsen'li basketbolculara Fenerbahçeli taraftarlar saldırdı.

18.06.2009 - 13:44
Timeturk Editör
Efes kazandı, F.Bahçe taraftarı çıldırdı
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Çıkan olaylar uzun süre yatıştırılamazken, olayı görüntülemeye çalışan gazeteciler zor anlar yaşadı.

Efes Pilsen'in şampiyonluğunu ilan etmesinin ardından karşılaşma sonrası sahaya giren yüzlerce Fenerbahçe taraftarı, Efes Pilsenli oyunculara ve az sayıdaki taraftarına saldırdı. Sahaya kırdıkları koltukları atan taraftarlara çevik kuvvet müdahale edince olaylar daha da büyüdü.

Uzun süre salondan çıkmayan sarı-lacivertli taraftarları Fenerbahçe Asbaşkanı Ali Koç sakinleştirmeye çalıştı. Taraftarlar, Efes Pilsen Takımı'na kupa töreni yapmalarına izin vermedi. Olaylar salon dışında da sürmeye devam etti. (CİHAN)

ERGİN ATAMAN: ''TARAFTARLAR HEM SAHADA HEM SOYUNMA ODASINDA BİZE SALDIRDILAR''

Antrenörlük kariyerinde ilk lig şampiyonluğuna ulaşan Efes Pilsen'in teknik adamı Ergin Ataman, maç sonunda çıkan olaylar nedeniyle büyük tepki gösterdi. Ataman, soyunma odasında verdiği röportajda çok sert konuştu: ''Türk sporunun halini görüyorsunuz. Şampiyonluğu kutlayamıyoruz. Taraftarlar sahaya giriyor. Soyunma odamızı da basmış durumdalar. Bu Fenerbahçe bu ligde nasıl oynayacak ? Bunu Basketbol Federasyonu'na soruyorum. İstanbul Emniyet Müdürü bize bizzat kendisi güvenlik için söz vermişti. Nerede güvenlik, nerede polis, nerede Türk Sporu diyorum ben. Bakın bu emekle şampiyon olduk. Üstüste dört maç kazandık, bunu kutlayamıyoruz şu anda. Şu anda benim 11 yaşındaki kızlarım tribünde mağdur durumda. Oraya çıkamıyorum. Türk Sporunu bu duruma getirenler de belli. Çok merak ediyorum; acaba bu Fenerbahçe takımı önümüzdeki sene Türkiye Ligi'nde nasıl oynayacak ? Ya da bu saha hala bu şekilde açık olacak mı? Nerede güvenlik? Yazıklar olsun, Türk Sporunu yönetenlere !''

Soyunma odasına giderken bir görevliye yanlışlıkla tokat attığını ifade eden Antrenör Ataman, 'Kimin görevli, kimin taraftar olduğu belli değil. Sahaya giren taraftar, biz soyunma odasında şampiyonluğu kutlarken, gelip üzerimize atlıyor. Orada kimin görevli, kimin taraftar olduğu belli değil. Eğer görevliye vurduysam özür dilerim. Zaten bu yaşananlar birer rezalet ve skandal' diye konuştu.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın