$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.798.969

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.798.969

Spor

Appiah: 'Başkan beni kullandı'

Fenerbahçe'den olaylı bir şekilde ayrıldıktan sonra takıma tekrar dönmesi gündeme gelen Stephan Appiah, Başkan Aziz Yıldırım'ın yaptığı, 'Appiah bir ara gündemimize geldi ama artık o defteri kapattık' açıklamasıyla adeta yıkıldı.

18.06.2009 - 13:57
Timeturk Editör
Appiah: 'Başkan beni kullandı'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Damar tıkanıklığı hastalığı sebebiyle futboldan uzak kalan ve bu süreç içerisinde sarı lacivertli kulüple davalık olan Appiah son dönemde sarı lacivertli takıma dönmek üzereydi. Ancak yönetimin yaptığı son toplantıda, Ganalı yıldızın yaşadığı hastalık yüzünden eski futbolunu sergilemesinin mümkün olmadığı ve yabancı kontenjaınını başka bir oyuncu ile doldurma fikri ağır basında Api'nin Türkiye'ye dönme planı suya düştü.

'DÖNMEK İSTİYORDUM'

Tecrübeli futbolcu, Olağan Genel Kurul öncesi, 'Appiah'a kapımız açık' açıklaması yapan Başkan Aziz Yıldırım'ın seçimden sonra da, 'O defteri kapattık' şeklinde beyanat vermesine oldukça içerlemiş durumda. Seçim malzemesi olarak kullanıldığını söyleyen 29 yaşındaki futbolcu, 'Başkanın seçimden önce ve sonra farklı konuşması beni üzdü. Beni seçim malzemesi olarak kullandılar. Oysa ki Fenerbahçe'ye dönmek istiyordum. Görüşmelere başlamıştık. Ama bu saatten sonra dönmem zor gözüküyor. Sağlığıma tekrar kavuştum. Yeni sezonda yeni bir takımda futbola döneceğim. Fenerbahçe ise her zaman kalbimde olacak. Bu kulübü ve taraftarı unutmak mümkün değil' dedi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın