Mehmet Topuz transferi nedeniyle karşı karşıya gelen Beşiktaş ve Fenerbahçe camialarının her zaman bir arada olduğunu belirten Süleyman Seba, 'Sayın Aziz Yıldırım'ın benim hakkımda neler söylediğini tam olarak duymadım ama iyi şeyler söylediğini işittim. Bunun için çok teşekkür ederim kendisine.
Ben sporu ve olgunluğu çok farklı düşünceler içinde görmek istiyorum. Spor bir sevgi olayıdır. Bu sevgi olayını yönetimler başlatır, taraftarlardan sporculara kadar gider.
Eğer sporun gelişmesini istiyorlarsa bu şekilde davranılması lazım. Benim düşüncelerim böyle. Alınanlar olur, alınmayanlar olur. Herkesin kendine göre düşünceleri vardır' ifadelerini kullandı.