$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.784.834

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.784.834

Spor

'Aragones çok iyi antrenördü'

Fenerbahçe'nin golcü futbolcusu Semih Şentürk, Fenerbahçe'de en uzun süre futbol oynayan futbolcu olmayı hedeflediğini söyledi.

16.06.2009 - 10:06
Timeturk Editör
'Aragones çok iyi antrenördü'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Sarı lacivertli takımın 2. kaptanı, yeni sezonda takımın başında olması beklenmeyen Aragones içinse 'Çok iyi antrenördü' diye konuştu.

Semih, eşi Pınar ve kızı Naz ile birlikte sezonun yorgunluğunu Belek'te atarken, yeni sezona en iyi şekilde girmek için moral depoluyor.

Konakladığı otelde gazetecilere açıklama yapan Semih Şentürk, 'Mehmet Topuz, Fenerbahçe için büyük transfer. Ben Mehmet Topuz'u genç milli takımdan bu yana tanıyorum. Kendisi çok karakterli, dürüst ve iyi bir futbolcu, bize çok faydalı olacak' dedi.

10 yıldır Fenerbahçe'de forma giydiğini, zaman zaman yedek, zaman zaman direkt oynadığını belirten Semih Şentürk, 'Artık önümüzdeki sezondan itibaren sürekli oynayan bir Semih olmak istiyorum. Hem milli takımda, hem Fenerbahçe'de daha da başarılı olmayı hedefliyorum ve Fenerbahçe'de en uzun süre futbol oynayan oyuncu olmak istiyorum. Türkiye'nin dışında oynamayı düşündüğüm iki ülke var. O da Almanya ve İspanya' diye konuştu.

2010 Dünya Kupası'na Türkiye olarak gideceklerini kaydeden Semih Şentürk, 'Teknik Direktörümüz Fatih Terim ve biz futbolcular kalan maçlarımızın tümünü kazanarak Dünya Kupası'na gideceğiz. Aragones bana göre çok iyi bir antrenördü. Çünkü İspanya Milli Takımı'nı çalıştırmış başarılı bir teknik direktör' diye konuştu.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın