İspanyol teknik adam Luis Aragones, Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'a adeta meydan okudu...
Lig TV'nin haberine göre, Fenerbahçe'nin yeni sezonda çalışmayı düşünmediği ve yerine Daum'la anlaşmaya vardığı teknik direktör Luis Aragones'ten çarpıcı bir açıklama geldi...
İspanyol hocanın, 'Ben hala Fenerbahçe'nin teknik direktörörüyüm. Kimse heveslenmesin' dediği belirtildi.