$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.798.236

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.798.236

Ekonomi

Volvo yeniden işçi çıkarıyor

İsveç otomobil fabrikası Volvo, işçilerin maaşlarında indirime gitmesine ve çalışma saatlerini azaltmasına rağmen yeniden işçi çıkarmaya başlıyor. Volvo, fabrikada çalışan 335 işçinin işine son verildiğini duyurdu.

09.06.2009 - 15:10
Timeturk Editör
Volvo yeniden işçi çıkarıyor
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Global ekonomik kriz ile birlikte, otomobil satışlarının durduğu ve zarar etmeye başladıklarını kaydederek işçi çıkarmaya başlayan Volvo'da, sendikayla yapılan anlaşma sonucunda, kamuoyunda büyük tepki yaratan maaş indirimine, ardından da çalışma saatlerinde indirime gidilmesine rağmen işçi çıkarılması sona ermedi.

Volvo'dan bugün yapılan açıklamaya göre, Göteborg Tuve'deki fabrikadan 335 işçinin işine son verileceği duyuruldu.

Bu arada, İsveç İş ve İşçi Bulma Kurumu'ndan yapılan açıklamaya göre, 2009 yılı sonunda yüzde 9'a çıkması beklenen ülkedeki işsizlerin oranı, 2010 yılında ise 539 bine yaklaşarak yüzde 11,3'e kadar çıkabilecek. İşsizlikten en fazla, İsveç'te yaşayan gençler ile birlikte göçmenlerin ve 55 ile 64 yaşları arasındakilerin etkileneceği bildirildi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın