$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.798.236

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.798.236

Ekonomi

Sağlık çalışanları üniversiteli oluyor

Türk Sağlık-Sen Genel Başkanı Önder Kahveci yaptığı açıklamada sağlık çalışanlarına lisans tamamlama hakkı veren protokolün imzalandığını bildirdi.

09.06.2009 - 09:57
Timeturk Editör
Sağlık çalışanları üniversiteli oluyor
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Kahveci açıklamasında Türk Sağlık-Sen olarak yıllardır yürüttükleri mücadelenin sonuçlandığına dikkat çekerek 'Sendika olarak YÖK ve Sağlık Bakanlığı nezninde yürüttüğümüz çalışmalar sonucunda lisans tamamlama protokolü imzalanmıştır. Anadolu Üniversitesi'nin bu yıl eğitime başlayamayacak olması dolayısıyla YÖK, lisans tamamlama için üç ayrı üniversiteye yönlendirme yaptı. Sağlık Bakanlığı, bu üniversitelerle protokolü imzalayarak lisans tamamlamayı hayata geçirmiştir' dedi.

Lisans tamamlama yapmak isteyen personel, bağlı bulundukları İl Sağlık Müdürlüklerinin internet sitesi aracılığıyla kayıt için müracaatta bulunacağını belirten Kahveci Ebelik bölümü mezunlarının Erzurum Atatürk Üniversitesi'nde, Hemşirelik (Sağlık Memurluğu) bölümü mezunlarının Samsun 19 Mayıs Üniversitesi'nde ve Sağlık Eğitim Enstitüsü Mezunlarının Malatya İnönü Üniversitesi'nde lisans tamamlama yapacağını ifade etti.

Lisans tamamlamanın uzaktan eğitim sistemiyle yapılarak sağlık çalışanlarının üniversite mezunu olacağını kaydeden Kahveci 'Lisans tamamlama yapacak personele eğitimler Ahmet Yesevi Üniversitesi'nde olduğu gibi uzaktan eğitim sistemiyle internet üzerinden verilecek. Ders notları basılı olarak gönderilmeyecek, internet üzerinden öğrencilere ulaştırılacak. Derslerini başarı ile tamamlayanlar uzaktan eğitimle üniversite mezunu olacaklar' sözlerini kaydetti. (CİHAN)

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın