Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, Karadeniz'i Akdeniz'e bağlayacak yol çalışmalarının tüm hızıyla sürdüğünü söyledi.
Osmaniye'de partisinin il kongresinde konuşan Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, 'Karadeniz, Akdeniz Koridoru' olarak adlandırılan ve 41 il ile 5 bölgeyi ilgilendiren yol çalışmalarının yarısının tamamlandığını belirtti.
Binali Yıldırım, '150 yıldır bu ülkenin gündeminde olan, Karadeniz- Akdeniz yolu rüyadan gerçeğe dönüyor. Ordu'dan, Sivas'tan, Kayseri'den, Osmaniye üzerinden Karadeniz'i iki denizi birbirine bağlayan yol adım adım gerçekleşiyor.Böylece Sultan Abdülaziz'in hayalini gerçekleştirmiş olacağız.' diye konuştu.
Binali Yıldırım, 6 yılda tamamlanması planlanan yolun ticaret hayatına önemli katkı sağlayacağını ifade etti.