Üsküdar Beşiktaşlılar Derneği'nin bu gece düzenlediği şampiyonluk kutlamalarının son bölümünde, salonda yer alan ekrandan Mehmet Topuz'un Beşiktaş formalı fotoğrafı yayınlandı.
Beşiktaş ile Fenerbahçe arasında büyük bir transfer savaşına neden olan Mehmet Topuz, siyah beyazlı formayı giydi !.. '50 milyon Dolar da verseler Fener'de oynamam' diyen Topuz, Beşiktaş'ta oynamaya kararlı olduğu hem bu sözlerle hem de siyah beyazlı formayı giyerek gösterdi !...
Bu arada Mehmet Topuz yaptığı açıklamada, 'Benim tek hayalim Beşiktaş'ta oynamaktı. Fenerbahçe ile asla sözleşme imzalamayacağım. Beşiktaş taraftarıyla buluşacağım zamanı sabırsızlıkla bekliyorum.' dedi.