Öte yandan Demirören, ' 'Beşiktaşlıyım' diyen bir futbolcunun alınmaya çalışılması, o kulübün ezikliğini gösterir' şeklinde konuştu.
Demirören'den F.Bahçe'ye 'ezik' benzetmesi
Beşiktaş Kulübü Başkanı Yıldırım Demirören, bu akşam Üsküdarlı Beşiktaşlılar Derneği'nin yemeğinde yaptığı açıklamada, 'Mehmet Topuz, Beşiktaş'a hayırlı olsun' dedi.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?