Denizlispor'u deplasmanda 2-1 mağlup ederek Turkcell Süper Lig'de 2008-2009 sezonunu şampiyon tamamlayan Beşiktaş, İstanbul'da coşkuyla karşılandı.
Beşiktaş kafilesini taşıyan THY'ye ait uçağın Atatürk Havalimanı'na iniş yapmasının ardından siyah-beyazlı taraftarlar büyük coşku yaşadı.
Takımlarını karşılamak üzere havalimanına gelen çok sayıda taraftar, ellerinde bayraklarla, meşaleler yakarak kafileyi karşıladı.
Beşiktaşlı futbolcular siyah-beyazlı taraftarların coşkulu tezahüratları altında takım otobüsüne binerken, ?Şampiyon Beşiktaş? sloganları atıldı. (ntv)