Romanya Beşiktaşlılar Derneği'nin organize ettiği kutlamalar, Denizlispor karşısında alınan 2-1'lik galibiyetin ardından başkent Bükreş sokaklarına taştı. 30 arabadan oluşan taraftar topluluğu, ellerinde Beşiktaş bayraklarıyla Bükreş sokaklarında sevinç turu attı. 1 saat süren kutlamanın son kısmında Çavuşesku Sarayı önünde toplanan ateşli taraftarlar burada marşlar söyledi. Kutlamaların ardından taraftarlar sakin bir şekilde dağıldı.
(CİHAN)