Fenerbahçe'nin savunmadaki yıldızı Kugano'dan özeleştiri. HABERTÜRK'ün sorularını yanıtlayan Uruguaylı geride kalan sezonda yaşanan hayal kırıklığıyla ilgili olarak, ' Bu seneki kötü performansta herkesin suçu var. Ama bir takım başarısızsa buradaki en büyük pay biz oyunculardadır' diyerek takım olarak başarısız bir sezon geçirdiklerini vurguladı.
Fenerbahçe ile sözleşmesini uzatıp uzatmayacağı konusunda ise Lugano,' Benim için önemli olan adrenalin ve motivasyon. Tabi ki birde mutlu olmak. Para daha sonra geliyor. Burada çok güzel üç yıl geçirdim. Ailem burada mutlu bende mutluyum. Kalmamam için bir sebep yok. Ama sonuç olarak profesyonelim. Menajerim Figer, İstanbul'a gelecek. Benimle konuşacak. Teklifler varsa bunları söyleyecek. Ben de bunları ailemle konuşacağım ve karar vereceğim' diye konuştu.
-TRABZON'A GÖTÜRÜLMEDİ-
Bu arada kasığındaki sakatlığı önceki günkü idmanda nükseden Lugano, bugünkü Trabzonspor maçı kadrosunda yer almadı. Uruguaylı yıldız dün sabah yapılan son antremandaki kontrellerinde ağrılarının dinmemesi üzerine kadrodan çıkarıldı.