FIA'nın 2010 kurallarına büyük tepki gösteren ve spordan çekilme tehdidinde bulunan takımlar, yeni sezon için resmi kayıtlarını yaptırdı.
Formula 1 Takımlar Birliği'nden (FOTA) yapılan açıklamada, 'FOTA'ya üye tüm takımlar, 2010 FIA Dünya Formula 1 Şampiyonası için şartlı kayıtlarını bugün yaptırmıştır' denildi.
Başta Ferrari olmak üzere FOTA'ya üye takımlar, FIA'nın 2010'da getirmeyi planladığı bütçe sınırlaması ile ilgili yeni kurallar değiştirilmediği takdirde spordan çekilme tehdidinde bulunuyordu.