$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.824.324

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.824.324

Ekonomi

Obama: Krizde en kötüyü geride bıraktık

ABD Başkanı Obama, yıl sonuna doğru resesyondan çıkılacağını söyledi.

28.05.2009 - 11:26
Timeturk Editör
Obama: Krizde en kötüyü geride bıraktık
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

ABD Başkanı Barack Obama, ABD ekonomisinin krizde en kötüyü atlattığını söyledi.

Obama, Beverly Hills'de bir etkinlikte yaptığı konuşmada, ''ABD ekonomisi krizde en kötüyü geride bıraktı. Ekonomi uçurumun eşiğinden döndü. Daha önce olmayan bir sükunet var'' dedi.

Küresel krizi 2006 yılında öngören ''kriz kahini'' lakaplı Nouriel Roubini, dün Güney Kore'nin başkenti Seul'de, ABD ekonomisinin yıl ortasında değil, yıl sonuna doğru muhtemelen resesyondan çıkacağını ve bir ya da iki yıl sadece yaklaşık yüzde 1 büyüyebileceğini açıklamıştı.

ABD'de Ulusal İş Ekonomisi Derneği'nin (NABE) anketine katılan ekonomistlerin yüzde 90'ından fazlası da ABD'de durgunluğun bu yıl sona ereceğini, ancak iyileşmenin inişli çıkışlı olacağı tahmininde bulunmuştu.

AA

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın