$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.802.300

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.802.300

Spor

Şükür organ bağışına destek için sahalarda

Batman'da ikincisi düzenlenen organ bağışı kampanyasına destek için gelen şöhretler 16 Mayıs Şehir Stadın'da protokol üyelerinden oluşan takıma karşı oynadı.

24.05.2009 - 01:01
Timeturk Editör
Şükür organ bağışına destek için sahalarda
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Aralarında Galatasaraylı eski futbolcu Hakan Şükür, eski Sivassporlu Devran, bir dönem Diyarbakırspor'da oynayan Çetin, eski Galatasaraylı Mehmet Gönülüçar, Gaziantepsporlu İlhan ve eski Fenerbahçeli Durmuş, organ bağışına destek vermek üzere Batman'a geldi.

Batman'da organ nakli ile hayata dönen Şakir Baymaz ve Metin Barutçu, organ nakli bekleyen binlerce hasta için Batman'da kampanya başlattı. Kampanyaya destek amacı ile gelen Hakan Şükür, Batman'da ilgi odağı oldu. Sahaya çıkan Hakan Şükür'ün hayranları fotoğraf çekmek ve forma imzalatmak için adeta birbiriyle yarıştı. Hakan Şükür, maç öncesi bir süre önce trafik kazasında yaralanan Nazlıcan Konaç adlı bir bayan hayranıyla yakından ilgilenip fotoğraf çektirdi.

Eski futbolcular önce kampanya için düzenlenen maşta top koşturdu daha sonra organ bağışında bulundu.

Organ bekleyen binlerce hasta olduğunu belirten Şakir Baymaz, 'Ben organ bağışıyla hayata döndüm ve organ bağışına dikkat çekmek için Batman'da böyle bir organizasyon yapmaya karar verdim. Bizi burada yalnız bırakmayan ünlü futbolcularımızın da bize destek olmaları bizi sevindirdi.' diye konuştu.

Diyarbakırsporlu eski futbolcu Çetin ise Türkiye'de organ bağışını bekleyen milyonlarca insan olduğunu belirterek, 'Geçen yılda kampanyaya destek vermek için geldim. Tüm insanların bu konuda duyarlı olmasını destek vermesini istiyorum. Bu organizasyonda yer almaktan da mutluluk duyuyorum.' şeklinde konuştu.

Organ bağışı kampanyası etkinlikleri kapsamında Sağlık il Müdürlüğü elemanları da organ bağışı ile ilgili broşür dağıttı.

Etkinliğe, ünlü futbolcuların yanı sıra, Batmanlı futbolcular, Vali Recep Kızılcık, Emniyet Müdürü Arif Öksüz, İl Müftüsü İbrahim Öcüt, birçok protokol üyesi ve çok sayıda vatandaş katıldı.

(CİHAN)

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın