Yaklaşan transfer dönemi öncesi inanılmaz haberlere bir yenisi daha eklendi!..
İspanyol spor gazetesi Marca'nın haberine göre, transfer döneminin şampiyonu olması beklenen Manchester City'nin, Barcelona'nın yıldızı Lionel Messi'ye göz diktiği ve bu futbolcunun transferi için 150 milyon euroluk bir bonservis bedelini gözden çıkardığı bildirildi.
İngiliz kulübünün ayrıca, Arjantinli futbolcuya da yıllık 10 milyon euro vermeyi planladığının yazıldığı haberde, Katalan ekibinde son derece mutlu olan Messi'nin bu astronomik teklifi hiç düşünmeden reddettiği kaydedildi.
Bu arada, haber üzerine resmi internet sitesinden bir açıklama yapan Manchester City Kulübü, söz konusu transfer haberini kesin bir dille yalanladı.