$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.811.548

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.811.548

Spor

Yıldırım: Aragones'in tazminatı yok

'Appiah dönmek için menajeriyle haber gönderdi. Aragones uyum sorunu yaşadı. Lugano ise kalmak istiyor'.

19.05.2009 - 11:49
Timeturk Editör
Yıldırım: Aragones'in tazminatı yok
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

İdmanlara çıkacak

F.Bahçe Başkanı Aziz Yıldırım, Appiah'ın geri dönebileceğini açıkladı. CNN Türk'te yayınlanan 3. Devre programına katılan Yıldırım, 'Appiah'ın menajeri bize başvurarak futbolcunun gelmek istediğini bildirdi. Biz de 'idmanlara çıksın, durumuna bakalım' dedik. Ama şu ana kadar gelmedi' diye konuştu.

Tazminatı da yok

Zico'yu gönderdiği için pişman olmadığını dile getiren başkan, Aragones'i yollayacağının da sinyalini verdi: 'Teknik direktörlüğü, kariyeri tartışılmaz. Ama uyum sorunu oldu. Bir düşüncemiz var, sezon sonunda karşılıklı oturup konuşacağız. Zaten Aragones'in sözleşmesinde tazminatı filan da yok.'

Yenisini getiririz

Yıldırım , sözleşmesi bitecek olan Lugano'nun kalmak istediğini belirterek, 'Önümüzdeki hafta Figer gelecek, görüşeceğiz. Belirli noktaya geldik ama giderse de yenisini getiririz' dedi. Güiza'nın iyi futbolcu olduğunu da dile getiren başkan, Fenerbahçe'nin önünün Denizli maçında kesildiğini iddia etti.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın