$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.803.803

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.803.803

Spor

G.Saray-F.Bahçe derbisi UEFA'ya takıldı

Devlet Bakanı Faruk Özak'ın önerisi üzerine oynanması kararlaştırılan G.Saray-F.Bahçe derbisi, UEFA'ya takıldı.

18.05.2009 - 09:27
Timeturk Editör
G.Saray-F.Bahçe derbisi UEFA'ya takıldı
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Futbol Federasyonu dün öğleden sonra durup dururken, resmi internet sitesinden bir duyuru yayınlayarak, dostluk derbisinin yarın akşam saat 20.45'te yapılacağını açıkladı. Sonrasında ise UEFA'dan sürpriz bir yazının federasyona gönderildiği ortaya çıktı. UEFA, yarın akşam, İstanbul'da bir gün sonra yapılacak UEFA Kupası finalinin gala gecesi düzenleneceğinden, G.Saray-F.Bahçe karşılaşmasının oynanmasının doğru olmayacağını bildirdi. Yazıda, karşılaşmanın ileri bir tarihte oynanmasının daha doğru olacağı kaydedildi. Bu gelişme üzerine Futbol Federasyonu'nun karşılaşmayı ileri bir tarihe alacağı belirtildi.

Öte yandan, sarı kırmızılı taraftarlar, bu maçın oynanmasına sıcak bakmadıklarını dün G.Birliği karşılaşmasında yaptıkları tezahüratlarla dile getirdiler. Taraftarlar sık sık, 'Senden dost olur mu Fenerbahçe?' diye bağırdı.

G.Saray İkinci Başkanı Mehmet Helvacı bu protestolar için, 'Hoş değil' yorumunu yaparken, Bülent Korkmaz, oynanması halinde karşılaşmaya yedeklerle çıkacağını söyledi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın