Bandırma Limanı'ndan nisan ayında 37 milyon dolarlık ihracat yapıldığı bildirildi.
Bandırma Liman Başkanlığı yetkililerinden alınan bilgiye göre, nisan ayında en çok ihracatı Eti Maden İşletmecileri A.Ş, en çok ithalatı ise Bandırma Gübre Fabrikaları A.Ş (BAGFAŞ) yaptı.
Nisan ayının ihracat birincisi Eti Madencilik İşletmeleri A.Ş, Letonya, Finlandiya, Belçika, İngiltere, Suriye, Rusya, Romanya, Mısır, Bulgaristan, Türkmenistan, İspanya ve Sırbistan'a toplam 12 milyon 323 dolar tutarında boraks, asitborik, kolemanit cevheri gibi ürünler gönderdi.
İthalat birincisi BAGFAŞ ise Suriye, Ukrayna, Kazakistan ve Bulgaristan'dan toplam 9 milyon 147 bin dolarlık kalsiyum fosfat, amonyum sülfat, amonyak, kükürt ve sülfürikasit satın aldı.
AA