İran, Ermenistan'a doğalgaz ihraç etmeye başladı.
İran'ın, Ermenistan'a bu aşamada yılda 2 milyar metreküp olarak verdiği doğalgazı 2011'de 4 milyar, daha sonra 6 milyar metreküpe çıkaracak.
Ermenistan İran'dan aldığı doğalgazı elektrik üretiminde kullanacak.
Ürettiği elektriğin bir kısmını da aldığı doğalgaza karşılık İran'a verecek.
İran ile Ermenistan arasında 2004 yılında 20 yıllık doğalgaz anlaşması imzalanmıştı.