Japon elektronik devi Sony 14 yıldır ilk kez zarar etti.
Şirketin, Mart 2008-Mart 2009 arasında bir milyar dolar zarar ettiği açıklandı.
Sony, 2007 yılında 369 milyar 400 milyon yen kar elde etmişti.
Şirket, uğradığı zarara gerekçe olarak küresel ekonomik krizi ve yenin güçlü olmasını gösterdi.
Sony'nin dünya çapında satışları yaklaşık yüzde 13 oranında düştü.