$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.802.987

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.802.987

Spor

Özak: 'Beşiktaş maçı hak etti'

Spordan Sorumlu Devlet Bakanı Faruk Özak: 'Her şeyiyle güzel bir kupa finali oldu'

14.05.2009 - 08:38
Timeturk Editör
Özak: 'Beşiktaş maçı hak etti'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Spordan Sorumlu Devlet Bakanı Faruk Özak, maç sonrası yaptığı açıklamada, Fortis Türkiye Kupası finalinde Fenerbahçe'yi mağlup ederek kupayı kazanan Beşiktaş'ın takım ruhunu ortaya koyarak, maçı hak ettiğini söyledi. Bakan Özak, 'Son Fortis Türkiye Kupası finalinde şunu gördük. Özellikle ikinci yarıda daha çok kazanmayı isteyen, daha çok koşan, daha çok başarılı pas yapan, pas emniyeti olan, pas hatası yapmayan ve takım ruhunu ortaya koyabilen bir Beşiktaş maçı hak etti. Beşiktaş'ı kutlamak lazım, tebrik ediyorum' dedi.

TFF Başkanı Mahmut Özgener de, gerek atmosferi, gerekse sahadaki mücadelesiyle güzel bir maç oynandığını belirterek, 'Beşiktaş kupayı kazandı, tebrik ediyorum. Stadı dolduran tüm Beşiktaşlı ve Fenerbahçeli taraftarlara da teşekkür ediyorum. Hakikaten onlar da son derece güzel bir şekilde, futbolda beklediğim şekilde takımlarını desteklediler. Her şeyiyle güzel bir kupa finali oldu' diye konuştu.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın